Arbetsbeskrivning innesäljare 2024

Denna mall från DokuMera hjälper dig att upprätta en arbetsbeskrivning för en innesäljare inom företaget.

Att upprätta en bra arbetsbeskrivning för varje tjänst är mycket viktigt för dig som arbetsgivare. Arbetsbeskrivningen har flera olika användningsområden. Med en välskriven arbetsbeskrivning skapar du större möjligheter för den anställde att prestera det du vill att han eller hon ska prestera samtidigt som den sätter ramarna för hur det ska ske. Det är också något att mäta dessa prestationer mot och kan därför med fördel användas vid utvecklingssamtal. Arbetsbeskrivningen hjälper dig även att nyanställa eller att rekrytera en ny person till en befintlig, vakant tjänst.

Vad en innesäljare gör varierar lite från företag till företag. Ibland är innesäljaren någon som tar emot order, skriver offerter och assisterar utesäljarna med olika göromål. I andra fall är det innesäljaren som sköter hela säljprocessen från att ta den första kontakten med kunden till att avsluta affären. Oavsett vad en innesäljare har för ansvar i ditt företag kan du utgå från DokuMeras mall för att sedan modifiera den för att matcha dina behov.

Specifikation

  • Arbetsbeskrivning innesäljare 2024
  • 4620
  • 1,20
  • 2
  • docx
595 kr
Välj din plan

Med vårt abonnemang får du obegränsad tillgång till alla våra dokument och guider