PM Tre steg till ett konstruktivt samarbete

Format: Acrobat-mall (6 sidor)
Pris: 0 kr

Detta dokument är ett PM eller white paper om konstruktivt samarbete.

I de flesta arbeten behöver du samarbeta, exempelvis med leverantörer, kunder och medarbetare. Många är dåliga på att samarbeta. De har liten eller ingen kunskap om hur de ska genomföra ett framgångsrikt samarbete. Det blir destruktivt i stället för konstruktivt. I ställe för att bygga nytt river de ner. I stället för att generera pengar kostar de pengar.

Det är svårt att framgångsrikt samarbeta med andra. För att kunna samarbeta behöver du förstå den du ska samarbeta med. Vad har den personen för utgångspunkt, vart är han eller hon på väg, vad driver honom eller henne? För att kunna förstå honom eller henne behöver du kunna lyssna på honom eller henne. Lyssnande är den nödvändiga grunden för ett framgångsrikt samarbete.

Ta del av informationen i detta PM och lär dig mer om konstruktivt samarbete.

(ID 4699)

SNABBT OCH ENKELT

  • Ladda ner
  • Anpassa
  • Spara
  • Skriv ut
  • Färdig!

FÖRDELAR MED DOKUMERAS MALLAR

  • Expertframtagna
  • Exempelbaserade
  • Färdigformulerade
  • Formgivna
  • Uppdaterade
  • Utskriftsoptimerade
  • Enkla att skräddarsy med egen logotyp eller egna formler
  • Nöjd kund-garanti
  • Fler än 30 000 nöjda kunder

NÖJD KUND-GARANTI

  1. Kontakta oss inom 24 timmar
  2. Vi stryker din beställning
  3. Du raderar mallen från datorn